Men så er vi jo bare ovre i noget fast beskatning hvor alle så betaler lidt mere i skat, uanset om man har bil eller ej, så vi allesammen er med til at vedligeholde vejnettet.
Yep. Selvman man ikke bruger vejnettet, nyder man vel også indirekte godt af at leve i et land med god infrastruktur.
Angående biblioteket, så er jeg helt enig. Men jeg kan ikke finde ud af at afleverer bøger. Har ikke tal på hvor mange bøger jeg endte med at købe dyrt da jeg studerede fordi jeg ikke fik afleveret dem.
For et års tid siden mente jeg at jeg var voksen nok til at bruge biblioteker. Men nej. Endte med at købe alle de børnebøger jeg havde lånt til ungerne.
Går dog meget i genbrugsbutikker og køber bøger. Har rigtig mange bøger her hjemme, til min kones irritation, da vi egentlig ikke har plads til dem.
Og så bruger jeg også biblioteker til lydbøger en gang i mellem, så løj lidt :)
Må indrømme at vi heller ikke bruger det ret meget til bøger. Jeg tager derhen med ungerne når konen lige skal have et lille pusterum fra os allesammen 😅 og så låner vi rigtig mange brætspil der. Der findes jo næsten ikke et brætspil som de ikke kan bestille hjem fra et eller andet sted i landet, det er virkelig fedt. Jeg fik heroquest bestilt hjem for noget tid siden, det var ungerne så vilde med at jeg er endt med at købe det (i en butik).
Og så er jeg også virkelig god til at støtte biblioteket med gebyrer for for sent afleverede udlån 🫣
Yep. Selvman man ikke bruger vejnettet, nyder man vel også indirekte godt af at leve i et land med god infrastruktur.
Angående biblioteket, så er jeg helt enig. Men jeg kan ikke finde ud af at afleverer bøger. Har ikke tal på hvor mange bøger jeg endte med at købe dyrt da jeg studerede fordi jeg ikke fik afleveret dem.
For et års tid siden mente jeg at jeg var voksen nok til at bruge biblioteker. Men nej. Endte med at købe alle de børnebøger jeg havde lånt til ungerne.
Går dog meget i genbrugsbutikker og køber bøger. Har rigtig mange bøger her hjemme, til min kones irritation, da vi egentlig ikke har plads til dem.
Og så bruger jeg også biblioteker til lydbøger en gang i mellem, så løj lidt :)
Må indrømme at vi heller ikke bruger det ret meget til bøger. Jeg tager derhen med ungerne når konen lige skal have et lille pusterum fra os allesammen 😅 og så låner vi rigtig mange brætspil der. Der findes jo næsten ikke et brætspil som de ikke kan bestille hjem fra et eller andet sted i landet, det er virkelig fedt. Jeg fik heroquest bestilt hjem for noget tid siden, det var ungerne så vilde med at jeg er endt med at købe det (i en butik).
Og så er jeg også virkelig god til at støtte biblioteket med gebyrer for for sent afleverede udlån 🫣
Havde ikke tænkt over at bruge bib til brætspil. Smart.
Tænker at introducere mine børn til at de kan gå på biblioteket efter skole. Somme tider finder de SFO lidt kedelig.