SorteKanin@feddit.dkM to Politik@feddit.dk · 24 days agoNy regering: Registreringsafgiften på elbiler kan forsvinde [permanent]www.recordere.dkexternal-linkmessage-square20linkfedilinkarrow-up113arrow-down11
arrow-up112arrow-down1external-linkNy regering: Registreringsafgiften på elbiler kan forsvinde [permanent]www.recordere.dkSorteKanin@feddit.dkM to Politik@feddit.dk · 24 days agomessage-square20linkfedilink
minus-squareExcessShiv@lemmy.dbzer0.comlinkfedilinkarrow-up4·24 days agoJeg mener at have set at vægten i elbiler faktisk ikke slider ret meget mere på vejene. Men ja man kunne jo sagtens genindføre en variation af vægtafgiften på elbiler når man ikke kan skille dem på emissioner.
Jeg mener at have set at vægten i elbiler faktisk ikke slider ret meget mere på vejene. Men ja man kunne jo sagtens genindføre en variation af vægtafgiften på elbiler når man ikke kan skille dem på emissioner.