• farsinuce@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 month ago

    Det antager jeg. Jeg antager også, Anthropic mister kunder, hvis nørder, som destillerer modellerne, opdager noget andet.

    Grok og Meta er tidligere blevet udstillet for at have snydt på vægtskålen. Nogle kinesiske modeller har ligeledes urent mel i posen.

    Hvis Anthropics modeller viser sig at være lige så problematiske, hvorfor så være kunde hos dem i stedet for bare at overgive sig til Google som altid?