• Undercoat2141@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    6
    ·
    2 days ago

    Der er ikke eksplicitte regler men jeg går ikke i joggingbukser som jeg altid gør når jeg har fri. Det er mere for omgivelsernes skyld. Jeg tror jeg har en generel mistillid til at folk som klæder sig i habitter. Altså hvorfor gå i noget som er mindre komfortabelt? Der må stikke noget under siden man har behov for at stadse sig ud.

    • krydret_ismaskine@feddit.dkOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      4
      ·
      2 days ago

      Et jakkesæt i rette størrelse og snit kan være ret komfortabelt og mindre varmt end man skulle tro, især i det rette stof til temperaturen.

      Seersucker-bomuld, hør og let tropisk uld er både lette og luftige.