Der er ikke eksplicitte regler men jeg går ikke i joggingbukser som jeg altid gør når jeg har fri. Det er mere for omgivelsernes skyld. Jeg tror jeg har en generel mistillid til at folk som klæder sig i habitter. Altså hvorfor gå i noget som er mindre komfortabelt? Der må stikke noget under siden man har behov for at stadse sig ud.
Der er ikke eksplicitte regler men jeg går ikke i joggingbukser som jeg altid gør når jeg har fri. Det er mere for omgivelsernes skyld. Jeg tror jeg har en generel mistillid til at folk som klæder sig i habitter. Altså hvorfor gå i noget som er mindre komfortabelt? Der må stikke noget under siden man har behov for at stadse sig ud.
Et jakkesæt i rette størrelse og snit kan være ret komfortabelt og mindre varmt end man skulle tro, især i det rette stof til temperaturen.
Seersucker-bomuld, hør og let tropisk uld er både lette og luftige.