Du har nok ret, men jeg er interesseret i at se hvordan regnestykket kommer til at se ud og hvordan det bliver i virkeligheden. Bare så jeg bliver forstået korrekt, jeg synes vi burde gøre det gratis også selvom det koster os flere skattepenge (siger jeg som meget høj skattebetaler), fordi det er så gode ting for samfundet tror jeg.
Du har nok ret, men jeg er interesseret i at se hvordan regnestykket kommer til at se ud og hvordan det bliver i virkeligheden. Bare så jeg bliver forstået korrekt, jeg synes vi burde gøre det gratis også selvom det koster os flere skattepenge (siger jeg som meget høj skattebetaler), fordi det er så gode ting for samfundet tror jeg.