• bobslaede@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    21 days ago

    Jeg er ikke i en af de grupper, men glæder mig til at det roligt kommer til alle.
    Jeg har lige netop givet 8.000,- for en rodbehandling. Det var ikke sjovt, hverken behandlingen eller regningen.
    Det er næppe alle mennesker der lige kan betale for sådan en omgang. Det skal bare være en del af sundhedsvæsenet.