Jeg ville bare dele at jeg har udbetalt SU-lånet i dag og at det er en stor dag! Jeg ved nogen har en indstilling til at det kan løbe så længe som muligt, men jeg vil gerne være gældsfri!
Nogen gang kommer der også pæle om større gæld og dette kan måske være lidt inspiration? Jeg har betalt 200k af over 5 år og sparet til hus samtidigt og levet sparsommeligt, men ikke på en sten.
God dag til alle!

I det mindste var der noget, så man ikke skulle være ude på gaden, eller leve endnu mere, på andres nåde. Gik fra kontanthjælp med en lille buffer på ca. 4000 kr opsparet, og skyldte på daværende tidspunkt ca. 27.000 kr I su lån. Der gik 5 måneder, fra jeg kom på førtidspension, til jeg var gældfri. Fordi nu havde den gæld, været som en usynlig lænke i 8 år. Så nu skulle den bare væk, er ret stædig med visse ting og min økonomi er en af dem. ☺️ Dog spiller jeg alligevel lotto, til trods for de 35 kr om ugen ville være bedre tjent på aktie kontoen. Men ser det, som “mit dårlige habit” også samtidig med, at støtter op om lottomidlerne.