Molvorin@feddit.dk to Fotografier og Billeder@feddit.dk · 2 months agoAsaa Havn forledenfeddit.dkimagemessage-square7linkfedilinkarrow-up120arrow-down10
arrow-up120arrow-down1imageAsaa Havn forledenfeddit.dkMolvorin@feddit.dk to Fotografier og Billeder@feddit.dk · 2 months agomessage-square7linkfedilink
minus-squareMNF@feddit.dklinkfedilinkarrow-up5·2 months ago Lige en anden vinkel, så man nemmere kan se hvor du har taget billedet henne
minus-squareUnderbroen@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·2 months agoMen hvor er isboden? Må man have en havn uden softice?
minus-squareMolvorin@feddit.dkOPlinkfedilinkarrow-up3·edit-22 months agoCafe Hawblik https://asaaby.dk/oplevelser/cafe-hawblik/
minus-squareUnderbroen@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·2 months agoPerfekt! så kan jeg ikke bede om mere (specielt når det er stavet Haw)
minus-squareMolvorin@feddit.dkOPlinkfedilinkarrow-up4·2 months agoWow det er da et godt billede! tak!
Lige en anden vinkel, så man nemmere kan se hvor du har taget billedet henne
Men hvor er isboden? Må man have en havn uden softice?
Cafe Hawblik
https://asaaby.dk/oplevelser/cafe-hawblik/
Perfekt! så kan jeg ikke bede om mere (specielt når det er stavet Haw)
Wow det er da et godt billede! tak!