President_Pyrus@feddit.dk to Finans@feddit.dk · 2 months agoUnibrew-aktie styrtdykker efter konkurrents [Carlsberg] Pepsi-nyhedwww.dr.dkexternal-linkmessage-square10linkfedilinkarrow-up111arrow-down10
arrow-up111arrow-down1external-linkUnibrew-aktie styrtdykker efter konkurrents [Carlsberg] Pepsi-nyhedwww.dr.dkPresident_Pyrus@feddit.dk to Finans@feddit.dk · 2 months agomessage-square10linkfedilink
minus-squareUndercoat2141@feddit.dklinkfedilinkarrow-up9·2 months agoJeg drikker Lidl cola. Det er sgu fint nok og det koster det halve. Det ville fryde mig hvis værdien af branding forsvandt.
minus-squarekrydret_ismaskine@feddit.dklinkfedilinkarrow-up3·2 months agoLidls sukkerfri Freeway-cola (den der er som Zero, ikke den Max-agtige) er jævnt god. Og deres tonicvand er den absolut bedste af de billige man kan finde.
Jeg drikker Lidl cola. Det er sgu fint nok og det koster det halve. Det ville fryde mig hvis værdien af branding forsvandt.
Lidls sukkerfri Freeway-cola (den der er som Zero, ikke den Max-agtige) er jævnt god. Og deres tonicvand er den absolut bedste af de billige man kan finde.